Number of the records: 1  

On : 22. prosince 1878

  1. On22. prosince 1878
    ...V Praze byl uveden do provozu Palackého most přes Vltavu, který spojil Smíchov s Novým Městem.
    See also 14. února 1945 - Při bombardování Prahy byl poškozen Palackého most přes Vltavu.
    See also 2. června 1898 - Pražský obchodník Ladislav Rott podal městské radě návrh využít prací na kanalizaci a asnaci Starého města a zároveň s nimi zahájit stavby tunelů na první případné lince podzemní dráhy ve směru Karlín - Praha - Podolí.
    See also roku 1912 - Bohuslav Vondráček předložil projekt podzemní dráhy (podpovrchové tramvaje) v Praze na trase Václavské nám. - Rudolfinum.
    See also roku 1965 - Vláda schválila koncepci podpovrchové tramvaje v Praze. Ve výhledu se uvažovalo o přestavbě na klasickou podzemní dráhu.
    See also 15. března 1967 - V Praze byla zahájena výstavba stanice podzemky Hlavní nádraží.
    See also květen 1967 - V Praze byla zahájena výstavba stanice metra Muzeum.
    See also 9. srpna 1967 - Přijato vládní usnesení č. 288, které vyloučilo budování přechodné etapy podpovrchové tramvaje a navrhlo přímé přikročení k výstavbě metra.
    See also 6. května 1971 - Pražské metro zahájilo zkušební provoz na zvláštní trati u depa Kačerov.
    See also 9. května 1974 - Tubusem Nuselského mostu v Praze začalo jezdit metro.
    On
    6. ledna 1966
    ...
    Zahájena stavba pražského metra.
    See also
    1. září 1897 - V Praze byly založeny Elektrické podniky královského hlavního města Praha.
    See also
    2. června 1898 - Pražský obchodník Ladislav Rott podal městské radě návrh využít prací na kanalizaci a asnaci Starého města a zároveň s nimi zahájit stavby tunelů na první případné lince podzemní dráhy ve směru Karlín - Praha - Podolí.
    See also
    roku 1912 - Bohuslav Vondráček předložil projekt podzemní dráhy (podpovrchové tramvaje) v Praze na trase Václavské nám. - Rudolfinum.
    See also
    roku 1965 - Vláda schválila koncepci podpovrchové tramvaje v Praze. Ve výhledu se uvažovalo o přestavbě na klasickou podzemní dráhu.
    See also
    15. března 1967 - V Praze byla zahájena výstavba stanice podzemky Hlavní nádraží.
    See also
    květen 1967 - V Praze byla zahájena výstavba stanice metra Muzeum.
    See also
    9. srpna 1967 - Přijato vládní usnesení č. 288, které vyloučilo budování přechodné etapy podpovrchové tramvaje a navrhlo přímé přikročení k výstavbě metra.
    See also
    6. května 1971 - Pražské metro zahájilo zkušební provoz na zvláštní trati u depa Kačerov.
    See also
    9. května 1974 - Tubusem Nuselského mostu v Praze začalo jezdit metro.
    See also
    9. května 1974 - Pražské metro zahájilo (v 9,19 hod.) provoz na svém prvním úseku trasy C (9 stanic).
    See also
    16. října 1973 - Dopravní podnik převzal první sovětské soupravy Ečs pro pražské metro.
    See also
    1. května 1978 - Na trase C pražského metra byly poprvé zařazeny do provozu sovětské elektrické vozy Ečs 81-71 druhé generace.

    On

      6. ledna 1966

    ...

      Zahájena stavba pražského metra.

    See also

      1. září 1897

    %continue

      - V Praze byly založeny Elektrické podniky královského hlavního města Praha.

    See also

      2. června 1898

    %continue

      - Pražský obchodník Ladislav Rott podal městské radě návrh využít prací na kanalizaci a asnaci Starého města a zároveň s nimi zahájit stavby tunelů na první případné lince podzemní dráhy ve směru Karlín - Praha - Podolí.

    See also

      roku 1912

    %continue

      - Bohuslav Vondráček předložil projekt podzemní dráhy (podpovrchové tramvaje) v Praze na trase Václavské nám. - Rudolfinum.

    See also

      roku 1965

    %continue

      - Vláda schválila koncepci podpovrchové tramvaje v Praze. Ve výhledu se uvažovalo o přestavbě na klasickou podzemní dráhu.

    See also

      15. března 1967

    %continue

      - V Praze byla zahájena výstavba stanice podzemky Hlavní nádraží.

    See also

      květen 1967

    %continue

      - V Praze byla zahájena výstavba stanice metra Muzeum.

    See also

      9. srpna 1967

    %continue

      - Přijato vládní usnesení č. 288, které vyloučilo budování přechodné etapy podpovrchové tramvaje a navrhlo přímé přikročení k výstavbě metra.

    See also

      6. května 1971

    %continue

      - Pražské metro zahájilo zkušební provoz na zvláštní trati u depa Kačerov.

    See also

      9. května 1974

    %continue

      - Tubusem Nuselského mostu v Praze začalo jezdit metro.

    See also

      9. května 1974

    %continue

      - Pražské metro zahájilo (v 9,19 hod.) provoz na svém prvním úseku trasy C (9 stanic).

    See also

      16. října 1973

    %continue

      - Dopravní podnik převzal první sovětské soupravy Ečs pro pražské metro.

    See also

      1. května 1978

    %continue

      - Na trase C pražského metra byly poprvé zařazeny do provozu sovětské elektrické vozy Ečs 81-71 druhé generace.

    See also

      12. srpna 1978

    %continue

      - Zprovozněn druhý úsek pražského metra (trasa A, 7 stanic).

    See also

      26. února 1979

    %continue

      - Na lince C pražského metra začaly oficiálně jezdit soupravy s pěti vagony.

    On

      6. ledna 1966

    ...

      Zahájena stavba pražského metra.

    See also

      1. září 1897

    %continue

      - V Praze byly založeny Elektrické podniky královského hlavního města Praha.

    See also

      2. června 1898

    %continue

      - Pražský obchodník Ladislav Rott podal městské radě návrh využít prací na kanalizaci a asnaci Starého města a zároveň s nimi zahájit stavby tunelů na první případné lince podzemní dráhy ve směru Karlín - Praha - Podolí.

    See also

      roku 1912

    %continue

      - Bohuslav Vondráček předložil projekt podzemní dráhy (podpovrchové tramvaje) v Praze na trase Václavské nám. - Rudolfinum.

    See also

      roku 1965

    %continue

      - Vláda schválila koncepci podpovrchové tramvaje v Praze. Ve výhledu se uvažovalo o přestavbě na klasickou podzemní dráhu.

    See also

      15. března 1967

    %continue

      - V Praze byla zahájena výstavba stanice podzemky Hlavní nádraží.

    See also

      květen 1967

    %continue

      - V Praze byla zahájena výstavba stanice metra Muzeum.

    See also

      9. srpna 1967

    %continue

      - Přijato vládní usnesení č. 288, které vyloučilo budování přechodné etapy podpovrchové tramvaje a navrhlo přímé přikročení k výstavbě metra.

    See also

      6. května 1971

    %continue

      - Pražské metro zahájilo zkušební provoz na zvláštní trati u depa Kačerov.

    See also

      9. května 1974

    %continue

      - Tubusem Nuselského mostu v Praze začalo jezdit metro.

    See also

      9. května 1974

    %continue

      - Pražské metro zahájilo (v 9,19 hod.) provoz na svém prvním úseku trasy C (9 stanic).

    See also

      16. října 1973

    %continue

      - Dopravní podnik převzal první sovětské soupravy Ečs pro pražské metro.

    See also

      1. května 1978

    %continue

      - Na trase C pražského metra byly poprvé zařazeny do provozu sovětské elektrické vozy Ečs 81-71 druhé generace.

    See also

      12. srpna 1978

    %continue

      - Zprovozněn druhý úsek pražského metra (trasa A, 7 stanic).

    See also

      26. února 1979

    %continue

      - Na lince C pražského metra začaly oficiálně jezdit soupravy s pěti vagony.

    See also

      listopad 1980

    %continue

      - Na trase C pražského metra byla slavnostně otevřena stanice Opatov.

    See also

      7. listopadu 1980

    %continue

      - Zprovozněn třetí úsek pražského metra (trasa C, další 4 stanice).

    See also

      15. prosince 1980

    %continue

      - Otevřena stanice pražského metra "B" Jana Želivského.
    On
    6. ledna 1966
    ...
    Zahájena stavba pražského metra.
    See also
    1. září 1897 - V Praze byly založeny Elektrické podniky královského hlavního města Praha.
    See also
    2. června 1898 - Pražský obchodník Ladislav Rott podal městské radě návrh využít prací na kanalizaci a asnaci Starého města a zároveň s nimi zahájit stavby tunelů na první případné lince podzemní dráhy ve směru Karlín - Praha - Podolí.
    See also
    roku 1912 - Bohuslav Vondráček předložil projekt podzemní dráhy (podpovrchové tramvaje) v Praze na trase Václavské nám. - Rudolfinum.
    See also
    roku 1965 - Vláda schválila koncepci podpovrchové tramvaje v Praze. Ve výhledu se uvažovalo o přestavbě na klasickou podzemní dráhu.
    See also
    15. března 1967 - V Praze byla zahájena výstavba stanice podzemky Hlavní nádraží.
    See also
    květen 1967 - V Praze byla zahájena výstavba stanice metra Muzeum.
    See also
    9. srpna 1967 - Přijato vládní usnesení č. 288, které vyloučilo budování přechodné etapy podpovrchové tramvaje a navrhlo přímé přikročení k výstavbě metra.
    See also
    6. května 1971 - Pražské metro zahájilo zkušební provoz na zvláštní trati u depa Kačerov.
    See also
    9. května 1974 - Tubusem Nuselského mostu v Praze začalo jezdit metro.
    See also
    9. května 1974 - Pražské metro zahájilo (v 9,19 hod.) provoz na svém prvním úseku trasy C (9 stanic).
    See also
    16. října 1973 - Dopravní podnik převzal první sovětské soupravy Ečs pro pražské metro.
    See also
    1. května 1978 - Na trase C pražského metra byly poprvé zařazeny do provozu sovětské elektrické vozy Ečs 81-71 druhé generace.
    See also
    12. srpna 1978 - Zprovozněn druhý úsek pražského metra (trasa A, 7 stanic).
    See also
    26. února 1979 - Na lince C pražského metra začaly oficiálně jezdit soupravy s pěti vagony.
    See also
    listopad 1980 - Na trase C pražského metra byla slavnostně otevřena stanice Opatov.
    See also
    7. listopadu 1980 - Zprovozněn třetí úsek pražského metra (trasa C, další 4 stanice).
    See also
    15. prosince 1980 - Otevřena stanice pražského metra "B" Jana Želivského.
    See also
    19. prosince 1980 - Zprovozněn čtvrtý úsek pražského metra (trasa A, další 3 stanice).
    See also
    3. listopadu 1984 - Zprovozněn pátý úsek pražského metra (trasa C, další 2 stanice).
    See also
    29. září 1985 - V pražském metru byly zrušeny turnikety.
    See also
    2. listopadu 1985 - Zprovozněn šestý úsek pražského metra (trasa B, 7 stanic v úseku Smíchovské nádraží - Florenc).
    See also
    11. července 1987

    On

      6. ledna 1966

    ...

      Zahájena stavba pražského metra.

    See also

      1. září 1897

    %continue

      - V Praze byly založeny Elektrické podniky královského hlavního města Praha.

    See also

      2. června 1898

    %continue

      - Pražský obchodník Ladislav Rott podal městské radě návrh využít prací na kanalizaci a asnaci Starého města a zároveň s nimi zahájit stavby tunelů na první případné lince podzemní dráhy ve směru Karlín - Praha - Podolí.

    See also

      roku 1912

    %continue

      - Bohuslav Vondráček předložil projekt podzemní dráhy (podpovrchové tramvaje) v Praze na trase Václavské nám. - Rudolfinum.

    See also

      roku 1965

    %continue

      - Vláda schválila koncepci podpovrchové tramvaje v Praze. Ve výhledu se uvažovalo o přestavbě na klasickou podzemní dráhu.

    See also

      15. března 1967

    %continue

      - V Praze byla zahájena výstavba stanice podzemky Hlavní nádraží.

    See also

      květen 1967

    %continue

      - V Praze byla zahájena výstavba stanice metra Muzeum.

    See also

      9. srpna 1967

    %continue

      - Přijato vládní usnesení č. 288, které vyloučilo budování přechodné etapy podpovrchové tramvaje a navrhlo přímé přikročení k výstavbě metra.

    See also

      6. května 1971

    %continue

      - Pražské metro zahájilo zkušební provoz na zvláštní trati u depa Kačerov.

    See also

      9. května 1974

    %continue

      - Tubusem Nuselského mostu v Praze začalo jezdit metro.

    See also

      9. května 1974

    %continue

      - Pražské metro zahájilo (v 9,19 hod.) provoz na svém prvním úseku trasy C (9 stanic).

    See also

      16. října 1973

    %continue

      - Dopravní podnik převzal první sovětské soupravy Ečs pro pražské metro.

    See also

      1. května 1978

    %continue

      - Na trase C pražského metra byly poprvé zařazeny do provozu sovětské elektrické vozy Ečs 81-71 druhé generace.

    See also

      12. srpna 1978

    %continue

      - Zprovozněn druhý úsek pražského metra (trasa A, 7 stanic).

    See also

      26. února 1979

    %continue

      - Na lince C pražského metra začaly oficiálně jezdit soupravy s pěti vagony.

    See also

      listopad 1980

    %continue

      - Na trase C pražského metra byla slavnostně otevřena stanice Opatov.

    See also

      7. listopadu 1980

    %continue

      - Zprovozněn třetí úsek pražského metra (trasa C, další 4 stanice).

    See also

      15. prosince 1980

    %continue

      - Otevřena stanice pražského metra "B" Jana Želivského.

    See also

      19. prosince 1980

    %continue

      - Zprovozněn čtvrtý úsek pražského metra (trasa A, další 3 stanice).

    See also

      3. listopadu 1984

    %continue

      - Zprovozněn pátý úsek pražského metra (trasa C, další 2 stanice).

    See also

      29. září 1985

    %continue

      - V pražském metru byly zrušeny turnikety.

    See also

      2. listopadu 1985

    %continue

      - Zprovozněn šestý úsek pražského metra (trasa B, 7 stanic v úseku Smíchovské nádraží - Florenc).

    See also

      11. července 1987

    %continue

      - Zprovozněn sedmý úsek pražského metra (trasa A, další 1 stanice - Strašnická).

    See also

      26. října 1988

    %continue

      - Zprovozněn osmý úsek pražského metra (trasa B, další 3 stanice).

    See also

      21. února 1990

    %continue

      - Rada Hlavního města Prahy schválila změnu ideologicky zabarvených označení stanic metra.

    See also

      4. července 1990

    %continue

      - Zprovozněn devátý úsek pražského metra (trasa A, další 1 stanice).

    See also

      22. listopadu 1990

    %continue

      - Zprovozněn desátý úsek pražského metra (trasa B, další 4 stanice).

    See also

      21. prosince 1992

    On

      6. ledna 1966

    ...

      Zahájena stavba pražského metra.

    See also

      1. září 1897

    %continue

      - V Praze byly založeny Elektrické podniky královského hlavního města Praha.

    See also

      2. června 1898

    %continue

      - Pražský obchodník Ladislav Rott podal městské radě návrh využít prací na kanalizaci a asnaci Starého města a zároveň s nimi zahájit stavby tunelů na první případné lince podzemní dráhy ve směru Karlín - Praha - Podolí.

    See also

      roku 1912

    %continue

      - Bohuslav Vondráček předložil projekt podzemní dráhy (podpovrchové tramvaje) v Praze na trase Václavské nám. - Rudolfinum.

    See also

      roku 1965

    %continue

      - Vláda schválila koncepci podpovrchové tramvaje v Praze. Ve výhledu se uvažovalo o přestavbě na klasickou podzemní dráhu.

    See also

      15. března 1967

    %continue

      - V Praze byla zahájena výstavba stanice podzemky Hlavní nádraží.

    See also

      květen 1967

    %continue

      - V Praze byla zahájena výstavba stanice metra Muzeum.

    See also

      9. srpna 1967

    %continue

      - Přijato vládní usnesení č. 288, které vyloučilo budování přechodné etapy podpovrchové tramvaje a navrhlo přímé přikročení k výstavbě metra.

    See also

      6. května 1971

    %continue

      - Pražské metro zahájilo zkušební provoz na zvláštní trati u depa Kačerov.

    See also

      9. května 1974

    %continue

      - Tubusem Nuselského mostu v Praze začalo jezdit metro.

    See also

      9. května 1974

    %continue

      - Pražské metro zahájilo (v 9,19 hod.) provoz na svém prvním úseku trasy C (9 stanic).

    See also

      16. října 1973

    %continue

      - Dopravní podnik převzal první sovětské soupravy Ečs pro pražské metro.

    See also

      1. května 1978

    %continue

      - Na trase C pražského metra byly poprvé zařazeny do provozu sovětské elektrické vozy Ečs 81-71 druhé generace.

    See also

      12. srpna 1978

    %continue

      - Zprovozněn druhý úsek pražského metra (trasa A, 7 stanic).

    See also

      26. února 1979

    %continue

      - Na lince C pražského metra začaly oficiálně jezdit soupravy s pěti vagony.

    See also

      listopad 1980

    %continue

      - Na trase C pražského metra byla slavnostně otevřena stanice Opatov.

    See also

      7. listopadu 1980

    %continue

      - Zprovozněn třetí úsek pražského metra (trasa C, další 4 stanice).

    See also

      15. prosince 1980

    %continue

      - Otevřena stanice pražského metra "B" Jana Želivského.

    See also

      19. prosince 1980

    %continue

      - Zprovozněn čtvrtý úsek pražského metra (trasa A, další 3 stanice).

    See also

      3. listopadu 1984

    %continue

      - Zprovozněn pátý úsek pražského metra (trasa C, další 2 stanice).

    See also

      29. září 1985

    %continue

      - V pražském metru byly zrušeny turnikety.

    See also

      2. listopadu 1985

    %continue

      - Zprovozněn šestý úsek pražského metra (trasa B, 7 stanic v úseku Smíchovské nádraží - Florenc).

    See also

      11. července 1987

    %continue

      - Zprovozněn sedmý úsek pražského metra (trasa A, další 1 stanice - Strašnická).

    See also

      26. října 1988

    %continue

      - Zprovozněn osmý úsek pražského metra (trasa B, další 3 stanice).

    See also

      21. února 1990

    %continue

      - Rada Hlavního města Prahy schválila změnu ideologicky zabarvených označení stanic metra.

    See also

      4. července 1990

    %continue

      - Zprovozněn devátý úsek pražského metra (trasa A, další 1 stanice).

    See also

      22. listopadu 1990

    %continue

      - Zprovozněn desátý úsek pražského metra (trasa B, další 4 stanice).

    See also

      21. prosince 1992

    %continue

      - Stanice metra Hlavní nádraží se stala první bezbariérově přístupnou stanicí metra.

    See also

      11. listopadu 1994

    %continue

      - Zprovozněn jedenáctý úsek pražského metra (trasa B, dalších 5 stanic).

    See also

      8. listopadu 1998
Number of the records: 1  
Record „On : 22. prosince 1878“ updated:

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.